ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webhelyünknek figyelmesen olvassa el a Felhasználási és vásárlási feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Az oldal működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén vevőszolgálatunk rendelkezésére áll! E-mail: info@imperialhorse.hu
A BÁSZNA Takarmány Kft. kijelenti, hogy a webhely működtetését mindig az aktuális érvényben lévő törvényi szabályozásnak megfelelően végzi.
I. Szolgáltató
- A www.imperialhorse.hu webhelyet a BÁSZNA Takarmány kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató") Székhely: 4912 Kérsemjén, 027/3. hrsz., Cégjegyzékszám: 15-09-076821, Adószám: 23049192-2-15, Honlap: www.imperialhorse.hu, Email elérhetőség: info@btakarmany.hu
- A szerződés nyelve: Magyar
- Telefonos ügyfélszolgálat: 06-30/498-1355
II. A szerződésben szereplő további megnevezések definiálása
- webhely: www.imperialhorses.hu internetes tartományok alatt elérhető tartalom.
- Felhasználó: az a személy, aki használja a webhelyet.
- Rendelés: a Felhasználó vásárlási szándéka, amikor a Megrendelő vásárlási szándékát Rendeléssel jelezte.
- Csomag: a megrendelt termékeket tartalmazó küldemény, melyet a Szolgáltató futár útján juttat el a Megrendelőnek, vagy személyes átvételt biztosít részére.
- Vásárlás: olyan Rendelés, amelyet a Szolgáltató a Felhasználó vásárlási szándékát követően - megrendelés a webhelyen – visszaigazolt.
A visszaigazolás módja: Email értesítés
A visszaigazoló e-mail megküldését követően válik a rendelés vásárlássá, mindaddig kizárólag vásárlási szándéknak minősül. - Vásárló vagy Vevő: olyan Megrendelő, aki visszaigazoló e-mailt kapott megrendeléséről.
- A vásárlást biztosító szerződés a Megrendelő és a Szolgáltató között ráutaló magatartással jön létre.
III. A szolgáltatás igénybevétele
- A megrendelések leadása a webhely felületén történhet.
- A webhelyen a vásárlás nem kötött regisztrációhoz, azaz a Felhasználó regisztráció nélkül is jelezheti vásárlási szándékát. A Felhasználó nem köteles előzetesen regisztrálni, amennyiben vásárolni szeretne.
- A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére.
- A megrendelés kizárólag a Szolgáltató visszaigazoló e-mailjét követően válik érvényessé. Mindaddig amíg a Felhasználó csupán csak rendelési szándékát jelezte, a megrendelés nem akítv, nincsen valós megrendelés.
- A megjelenített termékek házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg.
- Amennyiben a csomag a Vásárló részéről nem kerül átvételre a futártól vagy személyesen, továbbá a Megrendelő a megrendelést a kiszállítás alatt mondja vissza, úgy a csomagolási díjakat, továbbá a szállítási díjat a Megrendelő köteles a Szolgáltató részére megfizetni.
- Jelen szerződési feltételekkel a Megrendelő a webhelyen leadott Rendelései során egyetért és elfogadja benne foglaltakat.
- A jelen szerződési feltételek nem ismerete, nem mentesíti a Felhasználót, Megrendelőt, Vásárlót felelőssége alól.
- A Szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legközelebb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
IV. Elállási jog
- A Vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a termékek kézhezvételtől számított 14 napon belül.
- Kézhezvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a szállítólevéllel, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
- A terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldheti vissza a Szolgáltató posta címére, aki 30 napon belül köteles a visszaküldött termék(ek) vételárát a Vásárlónak visszatéríteni. A Vásárló továbbá köteles elektronikus úton vagy a visszaküldött csomagban jelezni azt a bankszámlaszámot, melyre a visszatérítést kéri.
- Elállás módja: írásban a Szolgáltató e-mail címére 14 napon belül.
- Elállás esetén, a Szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárainak megtérítését.
- A Szolgáltató csak azoknak a terméknek az árát tudja visszatéríteni, amelyeket a Vásárló nem bontott fel.
- A Szolgáltató a termék árának visszatérítése előtt, megvizsgálja a felbontott termékben lévő tartalmat.
Amennyiben megállapítható, hogy a Vásárló által visszatéríteni kívánt (már felbontott) termék ki lett cserélve, azaz nem azonos azzal, mint amit a termék gyártója előállít, úgy a vételárat a Szolgáltató nem köteles visszaszolgáltatni, jogában áll a többi termék árának visszatérítését is elutasítani.
V. Hibás árucikk
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. A sérült árucikket a Vásárló a kiszállító futár jelenlétében felvett jegyzőkönyvvel tudja igazolni. Kérjük minden esetben ellenőrizze csomagját a futártól történő átvételkor, és amennyiben sérült árucikkre bukkan a futár jelenlétében vegyen fel egy jegyzőkönyvet.
Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat, elállhat a vásárlástól vagy egy hasonló árkategóriában lévő termékre kérheti a cseréjét a Szolgáltatótól.
VI. Adatok pontossága
A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A Vásárló a felhasználás előtt, gondosan elolvassa a csomagoláson található tájékoztatót, használati utasítást.
VII. A Regisztrált Felhasználó és a Megrendelő felelőssége
A Regisztrált Felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.
Amennyiben a Regisztrált Felhasználó banki utalást jelöl meg fizetési módként és az összeget 3 munkanapon belül nem utalja át a Szolgáltató számlájára, a Szolgáltató a Regisztrált Felhasználó rendelését törli.
VIII. Rendelés menete
- A megvásárolni kívánt terméket a webshopban tudja kiválasztani.
- A megjelenő oldalon kiválaszthatja az egyes termékekből kívánt mennyiséget, majd pedig kiválaszthatja a fizetési módot és a szállítási címet, ahová a termékeket kéri kiszállítani.
- A Megrendelem gombra kattintva, befejezheti a rendelést.
- Az oldalon nem kell regisztrálni megrendelés rögzítéséhez.
- A megrendelés akkor sikeres, amennyiben a Megrendelem gomb megnyomását követően, megjelenik a Sikeres Vásárlás főcímmel rendelkező oldal.
- A beérkezett megrendelését e-mailben minden esetben visszaigazoljuk.
- A csomagot szállítólevéllel kapja meg. Számlát a csomag átvételét követően 3 napon belül küldünk e-mailben.
IX. Fizetés és Szállítás
A webhelyen a Vásárlónak lehetősége van a termékek ellenértékét, tetszése szerint a következő módok valamelyikével kiegyenlíteni:
-
- Utánvétes fizetéssel: készpénzzel fizetve közvetlenül a futárnak.
- Banki utalással: előre átutalva a rendelés összértékét a Szolgáltató bankszámlájára.
- Simple Pay fizetéssel: bankkártyával
- PayPal fizetéssel: PayPal fiókkal vagy bankkártyával
A Szolgáltató bankkártya adatokat saját adatbázisában nem tárol el, a bankkártya adatok megadása minden esetben egy harmadik fél online felületén kerül megadásra, így ide vonatkozó felelőssége a Szolgáltatónak soha nem lehet.
A szállítási idő a vásárlást követően maximum 5 munkanap. A Szolgáltató törekszik a lehető leggyorsabban kiszállítani a terméket. Az adott napon megrendelt termék a 2. munkanapon belül általában már úton van.
A csomagokat a GLS, ExpressOne vagy Gebrüder Weiss futárszolgálat szállítja ki, vagy a Szolgáltató saját futárja juttatja el a Megrendelőhöz.
Amennyiben egy termék nincsen raktáron, az 5 munkanapos kiszállítást a Szolgáltató nem tudja garantálni, így ilyen esetben a Szolgáltató e-mailben vagy telefonon megkeresi a Vásárlót, egyeztetés céljából.
Az Utánvétes fizetés esetén a megrendelt termékek összértékét és a szállítási díjat, a Csomag átvételekor a futárnak fizeti a Vásárló. Bankkártyás fizetés vagy banki utalás esetén a tranzakció a Csomag Vásárlóhoz történő kiszállítását megelőzően történik. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője, minden költséget tartalmaz. A szállítólevelet a csomag tartalmazza.
A szállítási díj: A megrendelés súlyától függ.
Az Utánvét összege: amennyiben a csomag átvételekor fizeti ki a termékeket, 800 Ft az utánvét összege, melyet a szállítási díjhoz számolunk.
Saját futár kiszállítás
Egyes esetekben saját futárunk szállítja ki a csomagot.
X. Át nem vett csomagok
A Szolgáltató által megbízott Szállító 2 alkalommal kísérli meg a csomag kiszállítását a Vásárlónak, Megrendelőnek. Továbbá a Szállító rendelkezik a Vásárló által megadott telefonos elérhetőséggel, így amennyiben a Vásárló nem tartózkodik az általa megadott szállítási címen, megkísérli őt telefonon elérni, a csomag átadásához.
Amennyiben a Szállító kiszállítási kísérletei, illetve a telefonos elérés sem jár sikerrel, úgy a Szállító a csomagot visszajuttatja a Szolgáltatónak.
XI. Egyéb rendelkezések
- A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a Felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak. Amennyiben a Felhasználó pontatlan vagy hibás adatokat ad meg, úgy a Szolgáltatónak jogában áll korlátozni a Felhasználót a Webhely hozzáféréséshez.
- A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a termékképekből fakadó félreértések miatt.
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget a termékismertetőkből fakadó félreértések miatt.
- A Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
- A webhely megrendeléseinek kiszállításához, a GLS, ExpressOne, valamint a Gebrüder Weiss futárszolgálat a partner. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni, vagy olyan címet, ahol ebben az időszakban tartózkodik. A futárszolgálat 2 alkalommal kézbesítést kísérel meg. Amennyiben nem kerül a Csomag átvételre, a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a Szolgáltatóhoz.
- Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a Vásárlóra terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
- Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, az Elektronikus ügyfélszolgálat e-mail címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben az EU-s törvények és a magyar polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webhelyen leadott megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.imperialhorses.hu általános szerződési feltételeit.
Jelen Szerződési Feltételek az alábbi dátumtól érvényesek:
2025. március 01.